|
Az első BMW-m egy E30 320i volt (kupé persze, a limuzin az családi autó,
nem sportautó... ;-))), 1989-es évjárat. Fél évig jártam vele, aztán eladtam -
egyszerűen túl jó volt ahhoz, hogy vidéken járjak vele mindenféle lepusztult
utakon, ami akkor sűrűn előfordult. De beleszerettem a BMW-kbe... A képen
viszont a feleségem teker az autóval. :-))) |
|
|
A második BMW-m is E30 kupé volt, de ez egy 323i, 1984-es. Agresszív autó,
nem csak a motor, de a kinézet miatt is. Azonnal beleszerettem. Leültetve,
sportrugókkal, spoilerezve, 15" alukerekekkel, mint az álom. Persze egy (akkor)
14 éves autón van mit csinálni - főként a karosszérián. Viszont egy 14 éves
autóhoz az ember már maga is hozzá mer nyúlni. Az első támadás a
szellőzőrácsokat érte: napsárga színt kaptak. Aztán jött a lila sakktábla a
kocsi elején (fényezve! nem matrica) - egy kis DTM feeling. |
A következő módosítás a műszerfalat érte: lila számlapok sárga felirattal
és mutatókkal, saját tervezésben. A km számláló kicserélve LED mátrixosra, óra
átkalibrálva 300 km/h-ig, autó szétszedve miszlikre, aztán komplett újra
összerakva és lefényezve. És persze ezen a ponton, mikor már majdnem kész lett
az autó, el kellett adnom... |
|
Közben aktívan dolgoztam a Magyar BMW Autóklubban. Remek szórakozás
volt, jópofa rendezvényeket csináltunk, beleértve olyanokat, mint az ügyességi
verseny a Városligeti Műjégpályán - ezt a klub legjobb tudomásom szerint azóta
is minden évben megszervezi a jégpálya tavaszi bezárása előtt -, aztán BMW Club
Európa Találkozó Tihanyban, és így tovább. Aztán az autó eladása és személyes
nézeteltérések miatt végül is otthagytam a klubot... :-(
A cikk utoljára frissítve: 2006.01.
PIC programozás (2006.01.)
A WolfRam Technologies csapatot ketten alkotjuk barátommal, Ramocsa
Zsolttal (nick "by ramo"). A "WT"-t alapvetően szórakozásnak találtuk ki, no
...
Tovább a cikkhez
|
|
|
|
|
Vissza a lap tetejére |
Vissza a nyitóoldalra
|