|
Most, hogy megvettem a második kabriómat (igen, megvettem :-)),
visszaolvastam, hogy mi is volt az elmúlt közel hat év története. Több, mint
70 ezer megtett km, heteken keresztül tartó, kompromisszum nélküli átépítések,
és eredményként egy gyönyörű, a saját ízlésemnek teljesen megfelelő autó. És
mégis mostanra úgy éreztem, váltani szeretnék. A hat év alatt én is változtam,
rájöttem, hogy a porig ültetésnek is megvannak a maga nyűgjei, milyen jó is
lenne, ha motorosan nyílna a tető, meg ha időnként be lehetne kapcsolni a
klímát. Meg persze jöttek mindenféle átalakítási ötletek, de valahogy nem
éreztem úgy, hogy ezeket ebben az autóban szeretném megvalósítani. Szóval
kezdett kristályosodni, hogy valami más kellene.
Írhatnék egy oldalt arról, hogy miért Opel, miért G Astra és nem Tigra vagy
Twin Top, de nem akarom ragozni. Maradjunk annyiban, hogy ez felelt meg
legjobban a felállított szempontrendszernek, a méretektől kezdve a vételáron
keresztül a műszaki dolgokig. Az egyetlen, ami kezdettől fogva biztos volt,
hogy kabriónak kell lennie. :-)
2010: Indul az új projekt...
... mert az nyílt titok, hogy autó abban az állapotban nem maradhat,
amiben megvettem. :-)
A tervezett átalakítások ezúttal visszafogottabbak lesznek, mint az F Astra
esetében. Külső megjelenésben csak egy másik szín és másik felnik vannak
tervben, ideális esetben tavasszal kerül sor az átalakításokra.
Ezzel párhuzamosan egy kis multimédia is kerülne az autóba. Hogy az oldal
tematikus felépítése ne sérüljön, a hifi leírása ezúttal is külön cikkbe
kerül.
Ezúttal így néz ki a frissen kicsomagolt állapot. :-) |
|
2011: A kerekek
Sok külső módosítást nem szeretnék az autón, de az adott volt, hogy
négy szép kerék az elengedhetetlen. :-)
Elég sok felnit megnézegettem, mire egyáltalán találtam olyat, amit tetszett,
ez pedig a MAK XLR (Extra Light Racing) Black Ice névre hallgató szépsége. :-)
A forgalmazó Hungarogumit meg is találtam a Tuning Show-n, másnap már le is
fixáltuk, hogy két hét múlva lesznek nekem új felnijeim, merthogy éppen úton
van a szállítmány. Korrekt ár, meg minden szép és jó.
Volt egészen eddig a pontig. A felnik előrejelzett érkezési idejétől számítva
több, mint két héten keresztül gyakorlatilag naponta hívogattam az illetékest,
aki a legváltozatosabb kifogásokkal rázott le a "még nem pakolták le a
kamiont"-tól a "még nem sikerült bevételezni a raktárba"-on keresztül az "amint
áthozzák a másik telephelyről, jelentkezni fogok"-ig. Nem kell ecsetelnem, hogy
egyetlenegyszer nem hívott vissza... Pedig nyomatékosításként egyszer
személyesen is kimentem. Aztán meguntam. Ilyen inkorrekt magatartás meg a vevő
semmibe vétele mellett köszi, nem kell.
Némi nyomozás után Norbi haveromon keresztül kilyukadtam az Alfagumi Bt.nél,
akiknek, noha nem importőrök, nem okozott problémát a kerekek beszerzése. Ugyan
többe került, mint amit a Hungarogumi mondott, cserébe bejöttek szabiról csak
az én kedvemért, mikor megérkeztek a felnik, így gyakorlatilag aznap már fent
is voltak a kocsin. Lehet ezt így is csinálni... |
|
|
A hosszas várakozás végül is megérte: a felnik már önmagukban is
gyönyörűek, de az autón különösen. Elfért volna a 17 coll, ha nagyon
erőltetem, de abszolút vállalható a gyári méretben is. |
|
A cikk utoljára frissítve: 2011.06.
G Astra kabrió hifi (2011.06.)
Az F Astra hifibeépítése természetesen rengeteg tanulsággal
szolgált. Amellett, hogy ezeket lehetőség szerint hasznosítani szeretném az
...
Tovább a cikkhez
|
|
|
|
|
Vissza a lap tetejére |
Vissza a nyitóoldalra
|