Témakör: Autók

Opel G Astra kabrió

Oldaltérkép


Hivatkozott oldalak
Autóhifi témában

Zene G Astra kabrióba


Letöltések
Black Ice felnik közelről
Black Ice felnik messziről


Külső linkek
Alfagumi Bt. honlapja


Kapcsolódó oldalak
Autók témában

206cc teszt
Astra kabrió
BMW-s cuccok
F Astra tuning
Garázslejáró
Lamborghinit a garázsba!
Lamborghinit a kapu elé!
Szélfogó kabrióra
Autóhifi témában

Felicia ajtópanel
Futurisztikus középkonzol
Hifibeépítés G Astra kabrióba
Internet beépítés G Astra kabrióba
Internetet az autóba!
Mélyláda FAQ
Mélyláda Sport Ignisbe
Peugeot 306 első szett
Skoda autóhifi
Személyiségteszt
Zene F Astrában
Zene G Astrában
Zene kabrióba II
Zene kabrióba III
Zene kabrióba

Most, hogy megvettem a második kabriómat (igen, megvettem :-)), visszaolvastam, hogy mi is volt az elmúlt közel hat év története. Több, mint 70 ezer megtett km, heteken keresztül tartó, kompromisszum nélküli átépítések, és eredményként egy gyönyörű, a saját ízlésemnek teljesen megfelelő autó. És mégis mostanra úgy éreztem, váltani szeretnék. A hat év alatt én is változtam, rájöttem, hogy a porig ültetésnek is megvannak a maga nyűgjei, milyen jó is lenne, ha motorosan nyílna a tető, meg ha időnként be lehetne kapcsolni a klímát. Meg persze jöttek mindenféle átalakítási ötletek, de valahogy nem éreztem úgy, hogy ezeket ebben az autóban szeretném megvalósítani. Szóval kezdett kristályosodni, hogy valami más kellene.
Írhatnék egy oldalt arról, hogy miért Opel, miért G Astra és nem Tigra vagy Twin Top, de nem akarom ragozni. Maradjunk annyiban, hogy ez felelt meg legjobban a felállított szempontrendszernek, a méretektől kezdve a vételáron keresztül a műszaki dolgokig. Az egyetlen, ami kezdettől fogva biztos volt, hogy kabriónak kell lennie. :-)

2010: Indul az új projekt...

... mert az nyílt titok, hogy autó abban az állapotban nem maradhat, amiben megvettem. :-)
A tervezett átalakítások ezúttal visszafogottabbak lesznek, mint az F Astra esetében. Külső megjelenésben csak egy másik szín és másik felnik vannak tervben, ideális esetben tavasszal kerül sor az átalakításokra.
Ezzel párhuzamosan egy kis multimédia is kerülne az autóba. Hogy az oldal tematikus felépítése ne sérüljön, a hifi leírása ezúttal is külön cikkbe kerül.
Ezúttal így néz ki a frissen kicsomagolt állapot. :-)

2011: A kerekek

Sok külső módosítást nem szeretnék az autón, de az adott volt, hogy négy szép kerék az elengedhetetlen. :-)
Elég sok felnit megnézegettem, mire egyáltalán találtam olyat, amit tetszett, ez pedig a MAK XLR (Extra Light Racing) Black Ice névre hallgató szépsége. :-) A forgalmazó Hungarogumit meg is találtam a Tuning Show-n, másnap már le is fixáltuk, hogy két hét múlva lesznek nekem új felnijeim, merthogy éppen úton van a szállítmány. Korrekt ár, meg minden szép és jó.
Volt egészen eddig a pontig. A felnik előrejelzett érkezési idejétől számítva több, mint két héten keresztül gyakorlatilag naponta hívogattam az illetékest, aki a legváltozatosabb kifogásokkal rázott le a "még nem pakolták le a kamiont"-tól a "még nem sikerült bevételezni a raktárba"-on keresztül az "amint áthozzák a másik telephelyről, jelentkezni fogok"-ig. Nem kell ecsetelnem, hogy egyetlenegyszer nem hívott vissza... Pedig nyomatékosításként egyszer személyesen is kimentem. Aztán meguntam. Ilyen inkorrekt magatartás meg a vevő semmibe vétele mellett köszi, nem kell.
Némi nyomozás után Norbi haveromon keresztül kilyukadtam az Alfagumi Bt.nél, akiknek, noha nem importőrök, nem okozott problémát a kerekek beszerzése. Ugyan többe került, mint amit a Hungarogumi mondott, cserébe bejöttek szabiról csak az én kedvemért, mikor megérkeztek a felnik, így gyakorlatilag aznap már fent is voltak a kocsin. Lehet ezt így is csinálni...

A hosszas várakozás végül is megérte: a felnik már önmagukban is gyönyörűek, de az autón különösen. Elfért volna a 17 coll, ha nagyon erőltetem, de abszolút vállalható a gyári méretben is.
A Letöltések rovatban fent vannak a képek nagyobb felbontásban.
Folytatás következik...

Vissza a lap tetejére | Vissza a nyitóoldalra

  E-mail: wolkens KUKAC heatwave PONT hu Copyright 2010 Wolkensdorfer Péter Utolsó módosítás: 2011. november 06.